Fotocredit:

Søker valgkomité medlem

Vi interessert i medlemmer som kan være med i valgkomitéen i Asker MDG.

30. desember 2021

Kjære medlem

Asker MDG skal snart avholde årsmøte der vi blant annet skal nedsette en valgkomité for 2022. I den forbindelse er vi interessert i medlemmer som kan være med i valgkomitéen i Asker MDG.

Valgkomiteen skal i løpet av det neste året lage en innstilling (forslag) til nytt styre i Asker MDG til årsmøtet 2023. Det er mest intensivt i månedene før årsmøtet (Høst/tidlig vinter 2022). Som medlem av valgkomitéen vil du ha intervjuer med kandidater, samtaler med det nåværende styret og møter i komitéen. Målet er å komme frem til et forslag om et best mulig styre. Medlemmene i valgkomitéen har taushetsplikt.

For å best mulig opprettholde en kjønns- og stedsbalanse søker vi først og fremst etter menn og gjerne fra gamle Røyken og Hurum, men alle som er interessert kan selvsagt melde sin interesse.

Er du interessert eller vil anbefale oss noen å kontakte? Da er det flott om du melder din interesse ved å sende mail til asker@mdg.no så snart som mulig.

Ønsker alle en gledelig jul videre!

Grønn hilsen,
Maia og Sandra på vegne av styret i Asker MDG